220826 First camp

I went to solo camp last weekend, It was a quite unique experience in my life.

Everything is new, everything is enjoyable, the taste of my first camp is like a sweetness & bitterness in my first love.

I've learned a lot of thing, the night was long, the nature was great, the feeling made me brandnew one.

If you want, let's shareing and enjoying my video.

Thanks, best regards.

(先週末、ソロキャンプに行ってきました!私の人生の中でかなりユニークな体験でした。すべてが新しく、すべてが楽しく、初めてのキャンプの味は、初恋の甘さと苦さのようなものです。多くのことを学び、夜は長く、自然は素晴らしく、その感覚は私を新しくしてくれました。もしよかったら、僕のビデオをシェアして楽しみませんか?ありがとうございます、よろしくお願いします。翻訳DEEPL)

www.youtube.com